Praksa PI
V tem e-zborniku so predstavljeni primeri dobre prakse, povezani z obstoječimi ukrepi in projekti ESS v Sloveniji, namenjenimi implementaciji Priporočila PI. Predstavitve temeljijo na strukturi osebne izkaznice, ki je bila pripravljena z namenom, da izbrane primere prikažemo na poenoten in poglobljen način.
Ukrep Pridobivanje temeljnih in poklicnih kompetenc 2016–2019 (TPK I)
Primeri dobre prakse:
- Adria Mobil d. o. o. in RIC Novo mesto (Adria Mobil and Development and education centre Novo mesto)
- Komunikacija kot povezovalni člen med zaposlenimi v Splošni bolnišnici (SB) Jesenice (Communication as a linkage between employees in Jesenice General Hospital)
- Komunikacija na delovnem mestu in v vsakdanjem življenju (Communication in the workplace and in everyday life)
- Mozaik italijanskega jezika za kompetentno komunikacijo s strankami (Italian language mosaic for competent communication with customers)
- Tik d.o.o., proizvodnja medicinskih pripomočkov, Kobarid (TIK d.o.o.) in Posoški razvojni center (PRC) iz Tolmina (TIK d.o.o. and Soča Valley Development Centre)
- UKC Maribor in AZM – LU (University Medical Centre Maribor and Maribor Adult Education Centre)
- Znanje Nas Aktivira (ZNA) v Alpini (Knowledge activates us in the Alpina)
Primeri dobre prakse:
- Nacionalna promocijska kampanja projekta Strokovna podpora informativno svetovalni dejavnosti in vrednotenju neformalno pridobljenega znanja 2016–2022 (National promotional campaign of the project Professional support to information and guidance activities and validation and recognition of non-formally acquired knowledge 2016–2022)
- Model petih korakov za načrtovanje in izpeljavo svetovalnega procesa v izobraževanju odraslih (A five-step model for planning and implementing the counselling process in adult education)
Ukrep Strokovna podpora področju razvoja temeljnih kompetenc odraslih 2016–2022
Primer dobre prakse:
- Spletni vprašalnik ocenjevanje spretnosti – SVOS (Education & Skills Online Assessment – E&S Online)
Ukrep Informiranje in svetovanje ter ugotavljanje in vrednotenje neformalno pridobljenega znanja 2016–2022
Primeri dobre prakse:
- Dejavnost informiranja in svetovanja za zaposlene osrednje jugovzhodne regije 2016–2022 (Information and counselling activities for employees of the South East Central Region from 2016 to 2022)
- Dejavnost informiranja in svetovanja za zaposlene gorenjske regije 2016–2022 (Information and counselling activities for employees of the Gorenjska Region from 2016 to 2022)
- Dejavnost informiranja in svetovanja za zaposlene pomurske regije 2016–2022 (Information and counselling activities for employees of the Pomurje Region from 2016 to 2022)
- Dejavnost informiranja in svetovanja za zaposlene v Posavju 2016–2022 (Information and counselling activities for employees of the Posavje Region from 2016 to 2022)
Ukrep Pridobivanje temeljnih in poklicnih kompetenc 2018–2022 (TPK II)
Primer dobre prakse:
Stran je še v pripravi, v tem procesu bodo dodani še drugi vidiki, filtrirani in združeni prikazi ter analitični del.
© 2019 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane. Politika zasebnosti | Pravna obvestila
Urednica: mag. Zvonka Pangerc Pahernik, oblikovanje: David Fartek, računalniška rešitev: Franci Lajovic